Salgsbetingelser for ECB Service

1. Aftalegrundlag

Disse salgsbetingelser gælder for alle aftaler om vinduespudsning og andre tilknyttede ydelser, der bestilles via ecbservice.dk. Når du afgiver en ordre eller booker en vinduespudsning via vores hjemmeside eller på anden vis, accepterer du samtidig disse salgsbetingelser.

2. Bestilling og Kontrakt

Når du bestiller en vinduespudsning på ecbservice.dk, bekræfter du bestillingen, og vi bekræfter modtagelsen af din ordre via e-mail eller telefon. En bindende aftale indgås, når vi bekræfter den aftalte tid for udførelse af vinduespudsningen. Ved aflysning eller ændring af tidspunktet skal du informere os senest 24 timer før den planlagte service.

3. Priser

Alle priser på ecbservice.dk er angivet i danske kroner (DKK) og inkluderer moms. Priserne for vinduespudsning kan variere afhængigt af arbejdsomfanget (f.eks. antal vinduer, boligtype, tilknyttede services osv.). Prisen for den aftalte ydelse vil blive oplyst og bekræftet ved bestilling.

4. Betaling

Betaling for vinduespudsning sker via faktura, som sendes til den e-mailadresse, du har oplyst, efter udførelsen af arbejdet. Fakturaen skal betales senest 8 dage efter modtagelsen, medmindre andet er aftalt. Betalingen kan ske via bankoverførsel eller via de betalingsmetoder, der fremgår af fakturaen.

5. Udførelse af service

Vi bestræber os på at udføre vinduespudsningen på den aftalte dato og tidspunkt. I tilfælde af uforudsete hændelser, som gør det umuligt at gennemføre arbejdet på den aftalte tid, vil vi kontakte dig for at aftale et nyt tidspunkt.

6. Fortrydelsesret

Som forbruger har du ikke fortrydelsesret, da det drejer sig om en serviceaftale, der udføres på en specifik dato, og hvor arbejdet allerede er påbegyndt. Hvis du ønsker at aflyse eller ændre tidspunktet for vinduespudsningen, skal dette ske senest 24 timer før den aftalte service.

7. Reklamationsret

Vi stræber efter at levere en høj kvalitet af arbejde, men hvis du ikke er tilfreds med den udførte vinduespudsning, skal du reklamere over arbejdet senest 2 dage efter, at arbejdet er udført. Reklamation kan ske ved at kontakte os på [kontaktinfo], hvor du skal beskrive den fejl eller mangel, du har oplevet. Efter modtagelse af din reklamation vil vi vurdere sagen og finde en passende løsning, som kan omfatte ompudsning eller, i særlige tilfælde, refusion af den betalte pris.

8. Ansvar og garanti

Vi påtager os ansvaret for den udførte vinduespudsning, såfremt arbejdet ikke er udført korrekt eller er mangelfuldt. Vi tilbyder ingen garanti for, at vinduerne forbliver rene i længere tid, da dette afhænger af vejrforhold og andre faktorer, der ligger uden for vores kontrol.

9. Personoplysninger

Når du booker en vinduespudsning via ecbservice.dk, indsamler vi personoplysninger såsom navn, adresse, telefonnummer og e-mailadresse. Disse oplysninger bruges kun til at kunne kontakte dig og gennemføre den ønskede service. Vi videregiver ikke dine oplysninger til tredjepart, medmindre det er nødvendigt for at levere vores service (f.eks. til fakturering eller transport). Alle personoplysninger behandles i overensstemmelse med GDPR, og du kan læse vores privatlivspolitik her: [link til privatlivspolitik].

10. Ændring af salgsbetingelser

Vi forbeholder os retten til at ændre disse salgsbetingelser uden forudgående varsel. Ændringer vil blive offentliggjort på denne side. Eventuelle ændringer træder i kraft, når de er offentliggjort.

Kontaktinformation:

ECB Service
Immanuelsvej 21 1. th
25 74 80 66
emil@ecbservice.dk
CVR 43806203